keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Pitkä tukka takaisin ja heti!

Olen mestari kyllästymään kaikkeen mahdolliseen. Ennen en viitsinyt ostaa edes kalliita hajuvesiä, sillä viikon päästä ihana tuoksu saattoi jo ällöttää minua. Nyt olen kyllästynyt lyhyeen tukkaan. Niin käytännöllinen ja tyylikäs kun lyhyt tukka onkin, kyllä pitkät hiukset on mun juttu.

Harkitsin jopa perinteistä hiustenpidennystä sineteillä, mutta päädyin käytännön syistä clip-on -pidennyksiin. Tilasin hiukset eilen Rapunzel Of Sweden -nettikaupasta ja toimituksen pitäisi kestää vain muutamia päiviä! Toivon, että paketti saapuisi perjantaihin mennessä, sillä perjantaina juhlimme Jannen synttäreitä kaveriporukalla, ja tietysti olisi kiva laittautua oikein kunnolla juhlan kunniaksi. Sinetitkin mulla on ollut, mutta ne vaativat hoitoa niin paljon, että en jaksa sitä rumbaa. Itsellä ainakin tukka takkuuntui heti, jos en harjannut sitä monta kertaa päivässä tai nukkunut letin kanssa.





Tilasin 50cm pitkät lisäkkeet sävyssä platina. Nämä eivät ainakaan voi olla liian keltaiset päähäni, mutta toivottavasti eivät ole liian valkoiset. Mulla on ollut clip on -pidennykset aikasemminkin, mutta ne eivät olleet aitoa hiusta ja menivät muutaman käyttökerran jälkeen ihan hampuksi. Lisäksi niiden sävy oli hieman liian keltainen makuuni. Nyt peukut pystyyn, että onnistaisi!

Tässä vielä asukuvat tältä päivältä:


Paita - Vero Moda
Toppi - GT
Farkkuleggarit - Vero Moda
Kaulakoru - Snö
Sormus - Kalevala Vanamo

Naama oli taas aivan sensuurikamaa ja muutenkin päivä alkoi huonosti. Auton pakoputki on rikki, ja meinasin jo kävellä yliopistolle, mutta kas kummaa, mun eilisen keväthehkutuksen jälkeen sataa vaakasuorassa räntää!
Taksihan se oli tilattava ja maksoin tietysti mielelläni 12e siitä hyvästä, että pääsin viideksi tunniksi opistolle homehtumaan. Koulun jälkeen menin suoraan Dewi ry:n kokoukseen.

Toivottavasti teillä on ollut parempi päivä.

Huomiseen!

6 kommenttia:

  1. Mahtavat hihat sun paidassa, jo siitä tulee iloinen mieli :)

    VastaaPoista
  2. Moikka, teethän sitten postauksen niistä clip-on pidennyksistä! oon ite ajatellu kans tilata samasta paikasta, miettii tietenkin että ovatko ne sitten hyvät oikeasti, niin olisi kiva lukea sinun kokemuksista. =)

    VastaaPoista
  3. turunmummi: kiitos:) noi on ihan hauskat.

    anonyymi: Juu, teen varmasti postauksen niistä! :)

    VastaaPoista
  4. Älä pidennä hiuksia! sun nykyset hiukset on ihanat ja toi platina on etenki tosi toimiva!

    VastaaPoista
  5. Mietin ensin tosi kauan noita clipsejä ja Lontoossa kiikutin niitä jo kassalekin, mutta sitten taas päätin jaksaa odottaa että se oma hius kasvaa: Ja kuinkas kävikään, eilen kävelin kampaajalta teippipidennykset päässäni! :)
    Nuo clipsit on varmaan ihan superkätevät.

    VastaaPoista
  6. Bella: Kiitos kommentista <3 Noi klipsit on siitä kätevät että saa pitkät hiukset aina tarvittaessa ;) Mutta normaalipäivinä olen toki jatkossakin lyhythiuksinen:)

    Maija: Heh, joo, mulla kyllä mieli muuttuu myös usein. Onnea uudesta tukasta! Tulis noi mun hiukset jo :P

    VastaaPoista