maanantai 12. lokakuuta 2009

Valoa syksyyn

Ostin Hulluilta päiviltä Philipsin LivingColours lampun (79e) sekä Philipsin Wake-up sarastuslampun (79e). Molemmat on nyt olleet meillä alle viikon, mutta olen aivan ihastunut noihin! Alunperin minun piti ostaa kirkasvalolamppu, mutta poikaystäväni uskotteli minulle, että noista on paljon enemmän iloa. Ei ole kyllä kaduttanut yhtään! Herääminen pimeänä aamuna on llievästi sanottuna vaikeata minulle, ja liian usein itsekurini ei riitä jättämään pehmeätä ja lämmintä sänkyä. Jos herätys on esim. klo 7.30, sarastuslamppu menee päälle klo 7, ja alkaa valaisemaan pikkuhiljaa huonetta, samalla tavalla kuin nouseva aurinko:) Herätysääneksi voi valita esim. linnunlaulun tai lemppari radiokanavan. LivingColours lampussa on paljon eri värisävyjä, ja niitä voi vaihdella tunnelman mukaan. Tämä lamppu on kuin minulle tehty, sillä rakastan erilaisia lamppuja ja kynttilöitä ja olen ehdottomasti "fiilis-ihminen" :)

Tässä kuvia LivingColours lampusta:






Ja tässä pari kuvaa wake-up lampusta:




Huomenna alan lukemaan fysiikan tenttiin, joka on jo viikon päästä. Yritän myös päästä YTHS:lle lääkärille, koska jalkani vaivaa tosi paljon. Minulla on aika ensi viikolle, mutta mieluusti haluaisin selvittää jalkakivun ja erikoisten pattien syyn jo aikaisemmin..:/

1 kommentti:

  1. Monesti kyllä itse harkinnut tuon wake up lightin hankkimista, se verran moni sanonut, että oikeasti toimii. Tuossa elävät värit valaisimessa on aika hyvä design, kuvittelisi sopivan useampaankin kotiin.

    Asuminen - Kookas

    VastaaPoista